چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

پایداری جو در اواخر هفته در خراسان رضوی| ١٢ و ١٣ فروردین بارش باران با کاهش دما را خواهیم داشت (٩ فروردین ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۵۶۵۷۹
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
پایداری جو در اواخر هفته در خراسان رضوی| ١٢ و ١٣ فروردین بارش باران با کاهش دما را خواهیم داشت (٩ فروردین ماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه اواخر هفته جوی نسبتا پایدار در سطح استان برقرار است، گفت:شنبه و یکشنبه هفته آتی ١٢ و ١٣ فروردین انتظار داریم بر سرعت افزایش ابرناکی و وزش باد افزوده شود و طی این روز‌ها شاهد بارش‌های رگباری باران توام با رعد و برق و کاهش دما باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا آهنگر زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ٣ درجه و سرخس با ٢٨ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سرخس با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٨ و ٢٠ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٢ درجه و در سردترین ساعات به ١١ درجه خواهد رسید.

آهنگر زاده اضافه کرد: طی روز گذشته اکثر نقاط استان بارش داشته‌اند که بیشترین بارش‌ها از شهرستان کلات نادری با ١٠.۵ میلیمتر گزارش شده است. همچنین بارش باران در مشهد ٢.۴ میلیمتر بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز کماکان بارش‌های پراکنده باران به ویژه در نقاط شمال و شرق استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: روز‌های پنج شنبه و جمعه جو نسبتا پایداری در سطح استان برقرار است. اما از اواخر وقت روز جمعه شاهد افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد از نواحی غربی استان هستیم و شنبه و یکشنبه هفته آتی ١٢ و ١٣ فروردین انتظار داریم بر سرعت افزایش ابرناکی و وزش باد افزوده شود و طی این روز‌ها شاهد بارش‌های رگباری باران توام با رعد و برق و کاهش دما باشیم.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ۴۵ بوده و امروز مشهد با شاخص ۶٠ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های سرافرازان، سمزقند، مفتح، پایانه امام رضا (ع)، خیام شمالی، کریمی امامیه، شهر، الهیه، خیام جنوبی، تقی‌آباد، سجاد، رسالت، نخریسی و ماشین ابزار در شرایط پاک قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->